úterý 8. března 2016

Pravdivá recenze: Manufaktura - Bahno z Mrtvého moře




Regenerační 100% bahno z Mrtvého moře s cennými minerály





Toto je celý název toho to výrobku od manufaktury. Manufaktura má celou řadu výrobku z MRTVÉHO MOŘE a já tuhle jejich řadu mám moc ráda.

Vždy je dobré si trošku odpočinout od těch našil stálic a cítit na sobě jinou vůni, než tu z Indulony. Proto se můžete těšit, že vám brzy napíšu i o jejich krému na ruce ;).

Než se pustím to hodnocení Bahna z Mrtvého moře, chci vám říci, že bych toto bahno rozhodně nepoužívala na malých dětech!!

Protože představa, že na mě rodiče matlají tohle bahno, tak jako dítě určitě nedokážu pochopit, že to štípání musí vydržet, protože je to dobré, protože to štípe jako s***ě. 

Proto prosím netrapte své děti bahnem, když je to opravdu štípe.






Bahno z Mrtvého moře, má vynikající účinky na ekzematickou pleť či lupénku. Je v podstatě jedno, kde ekzém máte, protože bahno můžete použít kamkoliv. 
Aplikace bahna je naprosto jednoduchá, prostě jen ohřejte bahno a nanesete v tenké vrstvě na postiženou pokožku. 

Bahno je také ideální na bolesti kloubu a svalů. Dokonce pomáhá při boji proti celulitidě.
 Pomáhá i na lámavé, mastící a poškozené vlasy. 

Jediné co budete potřebovat je odvaha a výdrž.

Protože to bahno pekelně štípe, tedy aspoň mě. Standardní doba použití by měla být 15 minut. Já vydržím stěží 7 minut a to už opravdu nedokáži vydržet ani vteřinu.
Samozřejmě tyto stavy mám, když aplikuji bahno na obličej a krk, kde pokožka je nejcitlivější. Jinak na ruce a nohy se dá opravdu vydržet těch 10 minut v pohodě.

Pokožka je pro smytí bahna krásně jemná, vláčná, hydratovaná a zklidněná. Můj názor je, že to štípání stojí za těch pár minut utrpení, protože naší kůži bahno opravdu svědčí. Ideální je tohle dělat 1-2x týdně a do 14 dnů uvidíte výsledky, pak to chce opakovat třeba 1-2 x za dva týdny.


U používání produktů z Mrtvého moře je nejdůležitější vytrvat. Protože v prvním týdnu je možné, že ekzém se spíše zhorší, než zlepší. 


Ale nebojte, pak vše bude jen lepší :)



ŽIVOT ATOPIKA ♥







8 komentářů:

  1. Dneska jsem vyzkoušela bahno od Manufaktury poprvé, tak uvidíme, jak mi bude sedět. :) Chci se zeptat, jakou konzistenci mělo vaše bahno? To moje je takové tekuté a mě to překvapilo, myslela jsem, že bude tužší, tak mě zajímá, jestli to tak má být ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký večer, jsem moc ráda, že jste vyzkoušela bahno z mrtvého moře. Věřím, že vám udělá dobře. Co se týče konzistence nemělo by přímo téct po/z obličeje ale pořádné bahníčko to tedy není. Doufám, že mi rozumíte :) . Nejlepší je před každým použití balení pořádně protřepat a neměla byste mít problém ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Bahno mi myslím prospívá. Zkoušela jsem tedy zatím jen dvakrát na obličej, ale myslím, že to je na pleť dobrá věc. :) Trošku mě bahno místy štípalo, tak jsem čekala po smytí podráždění… a ono nic. Pleť mi přišla hezčí a i ekzém je teď lepší, možná právě díky bahnu.
    Z tuby bahna jsem při druhém použití málem vytřepala život, aby byl obsah opravdu dobře promíchán a opravdu to mělo lepší konzistenci. Poprvé to bylo pravdu jak hnědá voda a ani to neudělalo po zaschnutí takovou tu „krustu“. Nejspíše tam byla jakožto u nového výrobku odstředěná vodička, to už jsem zažila i u jiných výrobků, ale neuvědomila jsem si to a byla překvapená a nevěděla jsem, jestli je to standardní konzistence. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den, z takové komentáře co jste sem napsala mám opravdu VELKOU RADOST. Jsem nesmírně ráda, že vám bahno pomáhá a doufám, že díky vám ho vyzkouší více lidí. Mějte se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, nyní jsem bahno vyzkoušela poprvé a dlouho jsem takovou bolest nezažila. :D Chci se zeptat, proč se musí ohřívat? Lze aplikovat i studené? A jakým způsobem ho ohříváte? Děkuji, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký den, bahnem, kterým chcete léčit exem nebo akné je nejlepší neohřívat. Ohřáté bahno se používá na regma, celuditidu a kdo vi co ještě :). Já vždy nanášela rovnou z tuby.Jinak se dá hřívat ve vodní lázní. To je asi nejlepší metoda ohřevu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj všichni :)) Také trpím ekzémem a bahno jsem si dnes pořídila a vyzkoušela. Ta bolest je teda něco... :D Ekzém mám na pravé ruce a po nanesení bahna a následném smytí se ty části, kde ekzém je zčervenaly. Je to normální? Ono když to štípe, tak neočekávám nejspíš že to nezrudne, ale jen se ptám, zda máte ten ekzém také vidět více. Ono normálně ta suchá místa tam jsou, ale nejsou zrudlé, jen když se spotím nebo tak :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud jsi zažila bolest na ruce, tak věř, že to je oproti obličeji čajíček :). Co se bolesti týče, tak je to opravdu individuální u každého z nás. Někdo vydrží více a někdo méně. Pokud místa po smytí jsou červená, tak je to dobře. Ekzém začal pracovat se solí a minerály, takže začervenalá místa jsou v pořádku. Hned jak se pokožka zklidní a nebude podrážděná, tak to zbledne. Chce to jen trpělivost a pevné nervy. Někdy se to začervenání objeví více a někdy méně. Sama můžu vyprávět ;). Přeji hodně štěstí a ať vám bahno dobře slouží.

      Vymazat

Alergie Ekzém Pravdivá recenze krém mast Promazávání Recenze Zinková mast Bylinná mast Jaro Kokosový olej Suchá kůže Suchá pleť Alergický trojúhelník Indulona Relax Vazelína ovesné vločky Konopný olej Konopí Koupelna Léto Návody Oleje Sladkosti Zima pokožka Kožní Lékař Mléko O mně Podzim Zinek koupení léčivé oleje pleť Aloe Vera Aplikace Drbání Dětský pudr HandMade Komplexy Moře Mrtvé moře Obklady Počasí Sůl z mrtvého moře Zdravá strava Zelenina alergenní test bez chemie bylinný krém opalovací krém opalovací krémy opalovací olej pitný režim tělové mléko voda Černý Čaj Škrábání Alergenní potraviny Aloe Astma Bolavá pokožka Bolest Calcium Dovolená Dýňový olej Heřmánek Konopná vazelína Kordikoidy Krém na ruce Lék Lékárna Mandlový olej Mořská sůl Ocet Olej Olivový olej Ovesná mouka Ovesné mléko Ovoce Parabeny Pleťový krém Pro zdraví První pomoc Rady Rakytníkový olej Recept Solná jeskyně Spánek Vitamín Vitamíny Vápník Víceúčelový krém antialergenní bavlna bez parabenu bylina bylinka cena cukr dětský olej hydratace infekce koupel mráz opalovací oleje příroda sprchové mýdlo stres sádlo Alergickýtrojúhelník Babí léto Bahno Balea Banán Basic 90 Bavlněné rukavice Bez lepku Březová voda Calciová mast Celozrnná Citlivá pleť DM Drnka Drogerie Excipial Genetika Homeopatie Hormony. Zamyšlení Hory Hořčík Indie Jablka Kalciová mast Karlovarský krém Karlovy vary Kortikoidy Kočka Lepek Levandule Linkangshuang Lotion Ložnice Madder Made in china Madeinchina Madeinczechrepublic Mandle Med Mouka Máslo Mátový čaj Obličej Omega 3 Oči Peeling Pes Potravinové doplňky Pozitivní přístup Pravidla Psychika Puchýře Pudr Péče o vlasy Rýma Rýžové mléko Slunce Sudocrém Sérum Sérum Aloe Vera Sója Tipy Topení Typ Typy Upozornění Urea Vlasy Vyrážka Vánoce Výroba Xyzal Zirtec Zvířata alkohol balzám bambucké máslo bez alkoholu chia czech republic deodorant doma doplňky stravy drogérie horká voda imunita imunitní systém konopná semínka konzervanty koupání křeček kůže léčitelé maso materiál meeting mágové mýdlo nateklý ekzém odpočinek podrážděná kůže podvod podvodníci puchýřky přírodní léčba roční období ryby seminář semínka smile sprcha strava suchá metoda svíčky test uklidnění vana vločky vodnatý ekzém vzduch výživa výživný začervenalá kůže značka červená indulona čistící prostředky čokoláda šampón škodlivé látky životní styl

Zeptejte se co Vás zajímá

Název

E-mail *

Vzkaz *